Een huisstijl begint vaak met de identiteit, van waaruit de visuele merkidentiteit verder wordt ontworpen. De basis om een huisstijl vorm te geven bestaat uit bijvoorbeeld kleur, vorm- en beeldentaal en typografie. Vervolgens wordt de huisstijl vertaald in de huisstijldragers: briefpapier, visitekaartjes, flyers, presentatie templates, enz.
BOFESTO Media is een inventief communicatie- en marketingbureau. We creëren werk dat bij mensen iets los maakt. Wie hetzelfde doet als alle anderen, wordt door de doelgroep gezien als alle anderen. Wat we ook maken, we pakken het gestructureerd aan. Eerst denken, dan creëren. Onze Slogan is ‘clear’ is better than ‘clever’.
We zijn flexibel in de manier waarop we samenwerken. U bepaalt of u ons full-service of voor onderdelen inschakelt. We werken heel efficiënt en kopen op het scherpst van de snede in. Kortom, waar voor uw geld.
Het leveren van een totaalproduct waardoor onze klanten worden ontzorgd. Wij zijn het aanspreekpunt voor grafische vormgeving tot en met online marketing, van website tot en met digital signage, van leveren van huisstijlproducten tot en met inrichting wensen. Wij kunnen al deze diensten en producten leveren door te werken met een gedreven team en zorgvuldige geselecteerde en betrokken partners.
Wij werken met een vast team en een flexibele schil. De flexibele schil bestaan uit partners. Deze partners zijn specialisten in hun vakgebied die altijd beschikken over de laatste kennis. Wij geloven in deze keuze voor nu en in de toekomst. Zoals vaak wordt aangegeven ‘je kunt toch niet alles weten’. Door de combinatie van het team en partners blijven wij overal van op hoogte en kunnen wij een uniek totaalproduct leveren met een aanspreekpunt.
Wij zijn samen met onze medewerkers een enthousiast gedreven team. Ook onze partners maken deel uit van ons team. Wij werken samen en halen het beste uit elkaar om het doel te behalen.